tirsdag den 27. august 2013

To tykke trøjer


Så er der lige billeder af mine to seneste tykke trøjer, en helt klassisk sømandstrøje - og så ikke alligevel, for jeg har strikket ærmerne på så den er ikke helt så firkantet, som de er oftest og jeg har givet den et par skrigende grønne knapper.






Den anden er en ren hjemmegjort kopi af Mads Nørgaards design og den er jeg bare så glad for - garn for kr 250,- og så et par timers strikkerier foran TVet - BUM. ja
Der er selvfølgelig en hue der matcher - ja jeg laver jo altid huer ;)
Og så er der endda en rest garn til at matchende mobilcover :)



7 kommentarer:

  1. hold da op et arbejde!
    flot!!!!!

    SvarSlet
  2. Tak

    Ja det er et stort arbejde, men det maste af tiden er det jo bare rundt og rundt, så det er nemt at sidde med foran fjernsynet - så har jeg ikke så dårlig samvittighed over at bruge 2 timer i sofaen ;)

    SvarSlet
  3. fed detalje med de knapper der på sømandstrøjen

    SvarSlet
  4. Wow de er godt nok flotte :) Sikke et arbejde :)

    SvarSlet
  5. Pænt med raglanærmer på den klassiske blå sweater. Det giver den lige et twist:)

    SvarSlet
  6. tak
    ja jeg er vild med at strikke reglan, jeg går altid i stå med projekter, når de skal syes sammen og der skal hæftes ender...

    SvarSlet