mandag den 1. april 2013

Zpagetti og kødsovs

..Det er min yngstest evige svar, når vi spørger, hvad han helst vil have til middagsmad.
Jeg har i marts hygget med med det fine stofrestegarn Zpagetti og det er blevet til det her gulvtæppe. Jeg har hæklet i oldemorfirkanter, som man normalt ser i slumretæpper, så var det heller ikke så tungt at sidde med; jeg elsker at lege med at blende stilarter på denne måde.
"Garnet" har jeg købt i www.foxogjane.dk - dvs i deres butik i Ballerup, for det er altså ret fedt at føle og pille og sammenligne stoffer og farver, særligt med denne vare, der er så forskellig fra spole til spole.
Gulvtæppe hæklet med Zpagetti.

2 kommentarer:

  1. lækkert,, det må lyse op i stuen
    feeeed id´med oldemortern til gulvtæppe - tak den nupper jeg ;)

    -Marie

    SvarSlet