tirsdag den 27. august 2013

Juhuuu! Jeg fandt det gule garn.

Så fandt jeg endelig det gule garn - blend fra hjertegarn
og Fox og Jane havde det selvfølgelig i rigelige mængder.

Så nu er der to minionhuer efter mit og mine drenges design




Den ene her fik tre øjene, som I kan se og en  mund med en fræk rød tunge ud af. Den anden er den enøjede minion med et kæmpe tandsmil.
Jeg har hæklet dem i dobbelt garn, så de har fået det der tykke lidt skateragtige look, men er ikke så varme, da det er en bomuldsblanding.

5 kommentarer:

  1. åh de er da vildt fede
    seje drenge du har, st de er med til at finde på

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, ja de har mange gode idéer, jeg arbejder videre med

      Slet
  2. Total lalle glad den med tungen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, den bliver man lidt fjolle-glad af at se på

      Slet
  3. findes der en opskrift hvor det er strik kan nemlig ikke hækle

    SvarSlet