tirsdag den 3. september 2013

lapper, lapper, lapper 1

Så er jeg i gang med lapper af garnrester, jeg har jo lavet alle de små Star Warsfigurer og købt så mange forskellige farver garn og kun brugt en lille del af hver enkelt, så nu må der arbejdes på et nyt tæppe med runde lapper -  gad vide om jeg nogensinde får hæftet alle de ender...



Her er i hvert fald et billede til jer, jeg har tænkt at de skal have råhvid kant som hækler dem alle sammen
Her er kapitel 2

I kan også her se hvad jeg tidligere har brugt garnrester til...

2 kommentarer:

  1. De bliver så smukke, de tæpper - glæder mig til at se det færdigt

    SvarSlet
  2. tak
    Nu har jeg faktisk bestemt mig for ikke at bruge alle mine rester på dette tæppe, for det bliver for meget farvelade tror jeg. Jeg vil prøve at holde det i blå og orange-gule farver - så enten kommer der til at gå endnu længere tid før det er klar eller også må jeg ud at købe et par nøgler i de farver - 1 af 2

    SvarSlet