mandag den 12. august 2013

Åhhh alle de der garnrester...

Så fik jeg endelig  gjort et indhug ikke i opsparingskontoen men i garnkurven...
Det er så blevet til et dejligt, spraglet tørklæde.
Jeg har faktsik blot hæklet det  som en oldemorfirkant, der er skåret diagonalt over...

Det passer skønt til alle farver og det sjove ved det at, de enkelte farver fremhæves af farven på den bluse jeg har på -  har jeg blå bluse på ser man meget de blå nuancer i sjalet og de orange-gule træder i baggrunden; men har jeg rød T-shirt på til, tja, så ser man pludselig de varme farver meget mere.
Jeg er vild med at jeg altid kan slynge det om halsen, det var mit eneste tørklæde der var med på den seneste ferie!!! og det er ikke sort.

Og nyere garnrester bliver med tiden til et sommerhustæppe, se her.

3 kommentarer:

  1. lækkert og virkelig en brugbar idé, Taaaaak!!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg bruger det også bare vildt meget
      jeg blev faktisk lidt overrasket over hvor meget det bliver brugt - lækkert

      Slet